På jobbet, men jobbar med annat, men bloggar.

Sitter på jobbet, men jag börjar inte förrens om en timma, så jag har käkat lite och jobbat/jobbar med en del av den långa bok analysen som ska vara färdig imorgon. Jobbar till 22.00. Så tack gode gud för kaffe!
Imorgon
ska jag fara till Karlstad också, träffa vänner och julshoppa! Släkt också såklart;)

Igår pluggade jag borta på en pluggkväll i ett hus nära skolan, vi fick erbjuadan om detta inför matte tentan, mysigt, mat,frukt glögg, bra ledare och trevligt sällskap i form av mina sköna vänner! Var där till klockan åtta sedan fick jag skjuts av en kompis, när jag kom hem hängde jag lite med mina bröder, alla JA HELA FAMILJEN var hemma igår, svårt när inte alla bor hemma och alla har jobb osv. MEn igår hände det ;) hahah , skönt iaf :)

Nu ska jag fortsätta lite här, kanske skriva lite mer på uppgiften, fårse. MEGA trött är jag också, kanske pga av vind? hahah!



Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ja det är en norsk bloggare som sjunger :D



åh tack så mycket sötnos :)

2010-11-25 @ 23:04:17
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0