Änglar i LA.

Det är titteln på boken jag läser på norska nu, det är Marian Keys som har skrivit denna roliga roman!
Ska snart börja på kapittel 10, tror det är över 30 i denna, och jag ska vara färdig med boken nästa vecka,Oppsi ;)
haha, får hoppas att det  går bra ;)

Hur mår ni då?
Jag mår sisådär, lite sjuk,typ.
Funderar starkt på om jag ska köpa en Iphone, men 4an eller 3 an ??????HJÄLP?!
Funderar också på om jag ska köpa den snygga skinnjackan från H&M med fårskinnspäkskrage i svart eller vitt?


Jag och min vän Celine, jag var tidig till hennes födelsedagsfest, så vi var typ själva en bra stund, hahah;)


En gammal bild från ngn vinter, hahahh:D

Min kamera är inne på lite putsning , så därför inga nya bilder. :)


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Tack så hemskt mycket, vad kul att höra :D :D :D

Det är min mormor som gör det, hihi :) Men där du köper garnerna (alltså i affären), där finns det att köpa mönster väl? För det är det enda sättet jag vet, tyvärr :/

Ha det bra du också :)

Kram

2010-10-21 @ 15:36:52
URL: http://www.photography.devote.se

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0