Höstlov.

En hemmafixare har ökat med 1 idag i landet norge. JAG.
Fixare,och fixare, men iaf fått saker gjort. Broderat halvfärdiga broderier som mamma tog fram, gjort färdigt en bild inlämning, lyft upp saker på vinden osv. Fixat mig ett par schyssta KOSS hörlurar, sköna kameler.
Min DAG ska nog fortsätta lite som ovan, ska bland annat putsa lite på mina ridsövlar och kanske ta en en titt på musik inlämningen ? :)
Fårse, jag har ju trots allt höstlov, vilket är ++++++++++++++++++ skönt. I Love.


En sjukt bra frukost jag åt för någon vecka sedan. Enkel.
Ett glas juice, helst med fruktkött, eller det som du vill iaf ;).
En kopp med en god&nyttig yoghurt, och crunch müsli i.
En skön frukost då du bara ska vara hemma och äta hela dagen ändå. Haha ;)



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0