Gick upp med stilett för din skull.

Sitter och pluggar(som vanligt?) ska senare idag till stallet, men det blir sent, har prov i 2 kap imorgon i religion, kul----
Gick nästan hela vägen hem idag, rätt var det var kom det 3 idioter i en bil bakom mig och tuta som grisar, detta var min bror och hans vänner, tillslut backa de tbx och gav mig skutjs ner, TACK ;)
Hade skriv"timma" i nynorska idag också, mjeeeeeee. Usch. Projekt i NO, som jag hoppas blir bra, det var rörigt, helt enkelt..
Snart höstlov!
Vi hörs!

Bild från i fredags, trött var jag faktiskt, skulle till en hall med en vän, men tackade nej i sista sekund, helt SLUT. Var hemma med familjen och käka massa tacos och såg på film. :)

Brorsan och jag latjar, haha.

en annan bild som jag kände var väldigt fager(ironi).


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg! :)

ser du har fått ny bloggdesign :) men en del är var som jag gjort ;)

2010-10-01 @ 16:02:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0