Sömn,Mat,Glass---->matte

Jag sitter inte med matten, hade tänkt plugga STENIS när jag kom hem. Men jag har ont i halsen, haft det hela dagen och jag var ju hungrig trött osv när jag kom hem, så det passa liksom inte då. Nu är klockan snart halv 7, jag har fortfarande inte plugat så hårt som jag kanske hade velat, men grejen är den att på Heldagsprovet får vi ALLT från hela året, alltså hela matteboken och lite till. Inte så chill med andra ord.

Får inte deppa ihop, men jag mår verkligen inte bra idag, halsen svider och jag har ett humör bland grantopparna ena sekunden andra är humöret typ nergrävt hos en liten grävling.
Låt mig få klaga, tack, behöver det.
Matteläraren är helt ousajfbofnoidmnodnsgvlkgnfjdsglpmfålsdmfdsofnds lfnosdjfjåsfkmlksdnfoå !!!!




Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: Albin

Åh skönt att veta, för jag jobbade i Oslo lite under skid-VM och då märkte jag att de äldre tog illa vid, eller snarare blev lite irriterade när jag pratade utpräglad svenska. ;P

2011-04-15 @ 18:03:42
URL: http://AlbinAxelsson.se
Postat av: Amanda

alltså nora, har du tagit bilden/är det du på bilden? :o:o

2011-04-15 @ 20:55:17
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0