Sporty

Jag börjar(tror jag iaf) komma in i en oehört BRA vana. Jag powerwalkar och joggar 30min varje dag. Vi har typ 1km backe här vid mig och den använder jag mig av och går längs forsen med solen i ansiktet och musiken i öronen. Känner mig kalasbra efteråt, peppad och jag klarar faktiskt och slappna av/tänka när jag gör detta. Förr har jag alltid blivit arg när jag joggat, men nu powerwalkar jag 75% av tiden och joggar alltså 25%, på ett ungefär.

Jag älskar ju att träna, varför har jag inte gjort det mer förr! Har dock hållit på med en massa aktiviteter, som golf, fotboll, handboll, innebandy, dansat och så rider jag ju nu, som jag gjort i 10år. Hahah :)


Jag i gamla stan.



Funderar på ett par sånna här, är dom  bra ?:)


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0