FramOCHTillbaka.

Tjoho!

Ja rubriken säger mitt liv just nu.. Det handlar om när jag ska resa hem till KD och inte. Men för tillfället ser det ut som om det blir en fram&tillbaka resa över dagen imorgon. Det är ju egentligen helt ok, lite stressigt, men ok. Jag ska ju ta röntgen bilder på lördag och jobba från 12-19, så.

Annars då? Jag har väl tagit det sjukans lugnt hela lovet, förutom trysil osv. Filmkväll hos vänner och hjälpt mamma lite med förberedelser för hennes jobb och så har jag till och med PLUGGAT PÅ ETT LOV, sjukt men det måste jag om jag ska hinna med allt nästa vecka liksom ;)

VM i längdskidor har ju börjat nu, det är inte alls långt härifrån och om sverige tar medalj så ska vi in till OSLO och se på cermonin. Då tar jag med kameran iaf !:)


Bild från limmon innan balen;)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0