Nora mä Skora.

Rubriken, ja gott folk, det var ett av mina smeknamn när jag bodde i sverige. Stämmer det? Jo, ganska bra faktiskt, värmländskt är det också;)

Jag har ALLTID äkskat skor!(klackar framförallt). Har kvar alla mina klackar från att jag var 2(?)år och till nu! En ganska stor samling, ska ta kort på alla och sätta upp på en stor vägg när mitt nya rum blir klart!
Jag kommer ihåg första klackskorna (som man liksom shoppade spontant, inte till kalas osv) det var ett par svarta med silvriga (strass) stenar på, kommer också ihåg första klackskorna jag köpte SJÄLV, haha, var typ 10 år((?), beige/silvriga i skin, på den tå-spetsiga tiden om ni förstår vad jag menar ;)

Ja, vad ska man säga, skor är fortfarande en stor passion för mig!



När jag inte går i klackar, går jag mer än gärna runt i  ett par snygga converse och nu på vintern är det mina Henry Loyd(typ?) skin-kängor(med en nättare kling) som gäller!

Men jag vet och förstår att jag verkligen inte är ensam om denna passion, så säg mig har du den samma?




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0