Religion.

Godagens! ;)
Läget?
Själver är läget fruktansvärt MÄTT, har käkat pasta med skinksås à la 50% mig och 50% mamma! haha, alltså jag kokade pastan PERFFA, mamma gjorde en DUNDRANS god skinksås. Mumsigt såhär en dag efter skolan.

Imorgon har jag prov i religionskunskap, typ om Paulus, Salomo osv. Det mindre intressanta helt enkelt. Annars tycker jag om religion, det finns så mycket att lära om olika kulturer, vilket jag älskar!

Tänkte på en sak med bloggandet, jag kommer nog att blogga när jag har tid och lust, men jag ska INTE tvinga på osv om det, då tröttnar man fort. Kommer förhoppningsvis ha ett snäpp högre uppdatering än LISAPLACE.se ( AWESOME blogg by the way!), vi fårse hurvida jag lyckas;) En sak som gör det bättre är om ni skriver VAD ni vill läsa om? Jag har ju ingen nich på denna blogg och det är mycket ni inte vet om mig än, så säg vad ni tycker!?



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0