Storstäda, halleluja.

Hejsaaaaaan på er !

Igår tog jag tag i mitt rum(då såg det mer ut som ett golvliggandes garderob..), och fy tusan vad jag är stolt! Jag rensade lite, förändrade små detaljer, hängde upp hästhoppnings rosetterna osv. SKÔNA kameler att vara färdig med detta! Jag har ju lov, så nu kan jag njuta på riktigt!

Imorgon drar jag och 3 kompisar till trysil ! Askul ! Har plockat fram en skidoutfit, allt går i svart&vitt förutom skidorna/pjäskorna.. Så jag hoppas nu bara på sol och inga benbrott! Bussen går redan klockan 07.00 imorgon så jag har tänkt mig att jag ska mumsa på tacos till frulle på bussen, mysigt va ?;)


Här står numera mina nagelack, dock inte alla, men några ;)
Jag älskar vilken liten färgklick denna samling ger mitt rum!

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0