Trysil !

Hellu !

En lång dag idag mina vänner! Jag var på plats lite innan 07.00 på p-platsen där bussen skulle anlända. Uppe INNAN tuppen med andra ord ;)
Bussresan var helt ok, det bjöds på film och frukost härligt sällskap, så inga fel ;)

Väl framme i trysil tog det inte lång tid innan vi var högt uppe i backen!  Dock var det ganska kyligt, typ -18 grader om inte -20.. Men vi blev ju iaf varma med tiden som gick!

Bilder därifrån kommer, jag hade ingen kamera med mig, men kompisar hade små kameror med sig, så snart ska ni få se några bilder iaf ;)

På bussresan hem fick vi choklad, quiz och film. Vi hade även varit inne på ICA och köpt B&J, lite oväntat med tanke på kylan, MEN ACK SÅ mys&gott det var !



En inrednings detalj på mitt rum som jag gillar, extremt.


Ciao!♥

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fint hår du har!

2011-02-24 @ 01:19:36
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0