I väntan på det nya

Återigen måste jag plocka ihop på rummet. Här har jag levt i ett år och måste typ städa MINST 2ggr i veckan för att det ska se fint ut. Det är ett ganska litet rum. Jag ska ju flytta ner snart SNART SNART, då är det stort rum. Redan köpt en STOR säng, fattas lite möbler, tv osv. Måste även välja en tapet till min fondvägg! Dom har satt upp vägger och massa grejer så det känns NÄRA NU!

I väntan på mitt nya liv där nere så får jag väl städa här uppe...
Mormor och Morfar kommer idag också, så kan vara bra om jag gör det den närmsta timmen.



Ni ser ju själv hur mycket kläder som är här och där. I Ikea påsen ligger det nya täckan,lakan osv..


Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0