Sommarlov

Hej!
Sommarlovet är i full gång nu, jag har dock inte haft så mycket semester sedan skolans slut, jobbat en hel del. Om cirkus 2 veckor är det dags för mig att ha semester, ska bli kul! Dock så har jag inte så mycket inplanerat.
För mig gör det inte så mycket att jag snart börjar skolan, det är en ny skola, ny miljö och många nya människor, så det blir ju spännande :D I måndags fick jag beskedet om att jag kom in på mitt förstahandsval, MEDIA på en skola i Lilleström. En skola med typ 2000elever på! :D

Nu ska jag fortsätta med lite tråkig göror här hemma, varvar av med lite solande också :)




En bild från i måndags, då gick jag + några vänner ut och firade, för dom flesta av oss fick fina besked från gymnasierna :)


Ciao!♥
♥♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0