Ett stort steg

Hej! Long time, no see;)

Under dessa frånvarande veckor har jag tagit ett stort steg i mitt liv. Jag har gått ur grundskolan. Det är en mäktig känsla, men samtidigt är man lite ledsen. Trots det faktum att jag bara gått med min klass i 1 år så har vi haft så kul, inte bara i klassen utan hela årskursen har vart väldigt täta! Svider lite att vi har avslutat det nu, men man får försöka hålla kontakten och inte bara på nätet, också i verkligheten!

När man går ur grundskolan i Norge är det en cermoni på kvällen. På själva utgångs DAGEN hade vi ett fruktansvärt kul, MEN HÅRT vattenkrig. Dagen innan skulle vi städa, med trasor. Detta bröt ut i ett KAOZ tras-krig ! Men UHHHHH vad kul det var ! :D

Iaf så hade jag själv en klänningspanik även fast jag hade köpt en ny bara för detta tillfälle. Tror ni jag tog den till sist eller? NEJ, NEJ NEJ! Haha, tog ett safe card istället, blev så himla osäker på den så.

Den 11 Juli får vi veta hurvida vi har kommit in på gymnasiet eller inte. NERVÖS till TUSEN.


Traskriget startade här ! :D

Bente och jag blev sjukt trötta efter traskriget. Båda två var också halvt sjuka så vi låg typ döda och övertrötta inne på ett konferansrum tsm med några andra. :)

ACHIIII :D ahha

Stavhopp med en megagren ! hahah :D

Varje år är det ju alltid lika kul att bära böcker till arvtagarna .. ;)

På kvällen. Detta är dock långt ifrån hela härliga gänget !

Min klass när vi får betygen, kramar, samt en ros. Man får gå fram en och en, tillslut står vi alla uppställda på en rad :)

Jag under slutet av kvällen på skolan.

Efter hela cermonin som var typ i KOKANDE 3 timmar. Bytte alla elever om och så möttes vi senare upp i skogen vid vattnet och dansade osv!

Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0