Fredag 10 Juni 2011

Godmorgon!
Idag har jag sovit till typ halv elva. Längesen jag fick en sådan sovmorgon, så det var otrloigt skönt. Dock så har det åskat en del nu på morgonen så jag vågar inte riktigt ut och jogga? Tror jag tar en dusch och fräschar till mig lite istället ;)

Just nu tar jag det bara lugnt, men det är svårt när det luktar färg i hela huset. Det målas i nästan alla rum och jag tror jag måste ta ut ALLA mina saker från mit rum idag, då vi ska lägga in nytt golv. Alla saker är då inkluderat SÄNG, skrivbord, byrå osv. Yey..




Någon som förresten har tips på fina skolavslutnings klänningar? Inte från internett, tror inte dem hinner leverera i tid då.

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0