Over and done with it !

Examen är över ! Jag är mycket nöjd med dagens resultat.
Nu återstår bara massa roliga utflykter med skolan/klassen och en förhoppningsvis kick ass avslutning.
Trots att jag bara gått 1 år på denna skola så kommer jag sakna denna tid enormt! Vi har haft ett tufft år med tanke på skolarbete osv, men jag har fått yttligare så många nya fina vänner och det är bland det bästa som finns ju?!

Imorgon har jag ledigt fram till klockan fyra, då ska jag jobba, men tiden innan ska jag använda till något vettigt. Träna duscha städa osv!
Hoppas att jag och mina vänner ska fira att examen är över någon gång denna helg!


Gammal bild, men den beskriver en sjuk glädje !

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0