2 oral.

Nu är jag färdig med skrivandet av 2 stycken muntliga saker som ska framföras på torsdag. Den dagen har vi även matteprov, så ni kan ju gissa vart jag sitter hela eftermiddagen imorgon. Jo, i matteboken..

Min bror kom med saft nyss, fy tusan vad gott det var! Längesedan, påminde så oerhört mycket om varma sommardagar! ♥
Påtal om det, inte så säkert vi får det i sommar mina vänner. En del säger faktiskt nu att pga allt som nu släpps ut i luften i JAPAN, så kan det påverka klimatet till det kallare. Usch, jag som vill ha enorma mängder med värme! Får hoppas att det går så bra som möjligt med hela JAPAN saken, stackars folk.♥





Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0