Att skjuta upp

God kväll!

Appropå rubriken, d
en hör såklart till skola. Ni vet skjuta upp läxor,plugg,prov osv. Detta skjutandet tycker jag nog att jag har skärpt mig med nu för tiden. Tar alltid lite plugg på söndagar, behöver inte vara mycket men lite grann. Söndagar vilar jag mycket också, tar det lugnt, tar igen sömn som  försvunnit under veckan, tror det är viktigt med en sådan dag, bra att få in lite plugg där också, även en solig promenad.

Idag hade jag ett val, ett frivilligt. Jag kunde ha haft min norska muntliga redovisning idag eller imorgon, spelade ingen större roll och jag var ju ganska förbered. MEN jag valde ändå att ta den imorgon, varför? Jag vet inte, känner nästan att jag sköt  upp det, men samtidigt så hade jag en annan engelska muntlig redovisning och ett matte prov. Kännde kanske att det var nog?

Nu ska jag iaf ha den imorgon och jag hoppas på det bästa!

Kommer roligare inlägg än skola också såklart, men var tvungen att skriva av mig skolan innan jag ska plocka lite i rummet för att sedan hoppa till sängs.



Ska även måla naglarna, dock ingen läcker,klassisk röd färg denna gång. Ska jobba på lördag och på mitt jobb ska man inte ha nagellack. ;)

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0