Best Friends Forever




Som jag saknar min Mango!
Jag hoppas verkligen att skolan kan lugna sig lite en helg, så att jag inte behöver plugga då, utan kan dra hem till KD en sväng och hälsa på Mangoooo.
Jag och Amanda har kännt varandra sjukt länge, ja sedan dagis faktiskt typ 3-års åldern? Efter det gick vi också i samma klass, sedan efter 6-an flyttade jag till Norge dåra, annars skulle vi gått i samma klass även där.
Amanda har en grymGRYM blogg, hon kan mycket om smink och foto, så besök den HÄR!

Saknar dej gumman, snart får du också komma hit!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

naaaw !! <3 saknar dig med som bara den!!! du får komma hit å se hur jag bor också!! PUSS!

2011-03-23 @ 15:40:37
URL: http://trulyamanda.blogg.se/

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0