Fredag=HELG

HellU!

Jag sitter här i soffan, som en proppmätt liten druva och tar det lugnt med vovven Chica! Gjorde tortellini till mig själver nu efter skolan, men tja, den vart inte så bra.. Ätbar dock!

Ska väl ta det lungan nu fram tills halvfyra tiden, då åker jag med brorsan som chafför till mitt jobb. Kvällspass både idag och imorgon! Ingen lugn helg, med tanke på allt plugg som jag MÅSTE göra på söndag också.

Provet idag i NO:n hoppas jag gick bra, dock så kändes det inte prima-ballerina.


Nu är det så varmt att jag har bytt ut goosen med en tunn vårjacka, trots vinden. Så jag är inte lika "inpackad" som på bilden;)



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0