Lips.

Shulluuuu!

Jag har ett KANONTIPS, som jag faktikst hoppas att ni redan vet?
Det handlar om läppar och inte vilka läppar som helst utan DINA MUNLÄPPAR, kille som tjej!
Försvara dem med FöRSVARETS HUDSALVA som finns på apoteket för typ 19riksdaler! BÄSTA som finns, jag har provat många, för när man är ute mycket i kalla vintrar som hästtjej så kan det vara väldigt bra med ett kick-ass läppsyl. Visst det kan torka ut läpparna om du inte använder det regelbundet, men om du har det med dig, precis som din mobil så går ditt liv mycket bättre;)

Mina kompisar här i Norge vill alltid att jag ska köpa med när jag drar till sverige. Dom är, tja beroende och det finns inte här så!

Finns ju inget bättre än ett par skinande, mjuka läppar;) hahah.

Nu blev bilden uppOCHner. Iaf så spelar det ingen roll om den är rosa som på bilden eller militärgrön, det är samma vara.  Jag själv använder 2-3 stk för tillfället, alltså som MAria Montazami,  en i väskan, nån i jackan osv. På det sättet försäkrar jag mig om att jag har det hela tiden!



Någon mer som använder försvarets hudsalva ?

Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0