Bara fötter i det underbara gröna gräset

Jag behöver egentligen inte säga HUR MYCKET MUCHOOOO GRANDE BIGBIG JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER VA?!

Har njutit hela dagen och hoppas att den bruna färgen är påväg att bli ett faktum på min kropp, vore otrligt GÖTT !

Ska hoppa in i duschen snart och sedan Första delen av Eurovision Songcontest!

Har haft en LÅNG helg, men ett fint bröllop vid Oslo fjorden på torsdagen där dansade vi också en del under kvällen/nattens gång!
Fredagen fick jag sovmorgon av min lärare med tanke på bröllopet dagen innan. Så var i skolan den sista 1,5 timman. Fredagskvällen blev födelsedagsfest för två vänner, speciellt men blev bra på slutet :))
Lördag såg jag på FAST FIVE med brorsor/kompisar, NI MÅSTE SE DEN!!!




Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0