Final writing Exam

Tjenare!
Imorgon så har jag dag 1 av min norska examen, bokmåls examen. Det är den norska vi svenskar kallar för norska. Sedan så kommer dag 2 på onsdag då är det nynorskan, som är ett skrivspråk som enligt dom flesta är otroligt onödigt att ha i ett litet land som detta. Notera att det är ett skriftspråk, alltså är det inget språk man kan prata utan bara skriva, gud vad bra*IRONI*.

Jag har alltid längtat till gymnasie tiden otroligt mycket och nu hoppas jag verkligen att mina betyg kommer att hjälpa mig komma in på det jag vill!
Någon mer som har sökt till gymnasie i år?Vad sökte ni isf?



Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera här - Välj dina ord väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Glöm inte skriva in din bloggadress!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0